ISO 10002

 

ISO 10002 سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان:

ISO 10002 ، استاندارد راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد برای فرایند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمان ها اعم از تجاری و غیر تجاری و حتی در تجارت الکترونیک می باشد. هدف استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ کمک رساندن به سازمان ها، مشتریان و کلیه طرف های ذینفع می باشد. سازمان هنگامی که شکایت را از مشتری دریافت میکند این شکایت می تواند فرصت هایی را برای بهبود در محصولات، خدمات و فرایندها در اختیار سازمان قرار دهد. و در صورتیکه فرایند رسیدگی به شکایات مشتری به درستی انجام شود، اعتبار و شهرت سازمان افزایش میابد.

 

با ثبت درخواست سفارش گوهینامه استاندارد ایزو ، شرکت ایزوپارس از دو کشور، آلمان و یا انگلستان بنا به درخواست شما، گواهی موردنظر را درخواست داده، و گواهینامه مورد نظر شما طی مدت زمان کوتاه صادر شده و ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است، گواهی نامه های صادرشده از هردو کشور دارای کد رجیستری می باشد که درخواست دهنده محترم جهت اطمینان  حاصل کردن از اصل بودن گواهی­نامه ها  به راحتی میتوانند کد گواهی نامه را از سایت موردنظر استعلام نمایند.

همچنین لازم میدانیم به اگاهی شما عزیزان برسانیم که گواهی نامه ­های استاندارد صادر شده از کشور انگلستان، که توسط شرکت ایزوپارس صادر می شود تحت نظارت اتحادیه اروپا  ASCB می باشد.

فهرست