ایزو ۱۰۰۱۵

استاندارد ISO 10015  از جمله استانداردهای سری ۱۰۰۰۰ و راهنمایی جهت طرح ریزی و سازماندهی فرآیند آموزش در سازمان ها می باشد.

استقرار فرآیند آموزش بر اساس استاندارد ISO ۱۰۰۱۵ می تواند موثرترین راه در خصوص پایش و اندازه گیری اثر بخشی فرآیند آموزش باشد. در این استاندارد چگونگی طرح ریزی یک فرآیند چهار مرحله ای شامل ۱- نیاز سنجی  ۲-برنامه ریزی ۳-اجرا  ۴- ارزیابی اثربخشی آموزش عنوان می گردد.

۱- نیازسنجی آموزشی: در این مرحله سازمان ها نیازهای آموزشی کارکنان خودشان را شناسایی می کنند که این نیازها می تواند فاصله و شکاف بین مهارت ها و دانش مورد نیاز یک سمت سازمانی با فرد مسئول باشد و یا افزایش مهارت و آگاهی پرسنل که نیازمند یادگیری است.

این نیازسنجی پس از ارائه بررسی می شود و برخی از آموزش ها تایید و برخی ممکن است در دوره های بعدی برگزار شود

۲- برنامه ریزی: پس از اینکه نیازسنجی انجام شد می بایست برای اجرا آموزش های تایید شده ، برنامه زمانبندی شده در نظر گرفته شود.

۳- اجرا: برنامه های تدوین شده در زمان های تعیین شده اجرا می شوند

۴- اثربخشی آموزشی: بررسی می شود که آیا آموزش های ارائه شده اثربخش بوده اند یا خیر.

با ثبت درخواست سفارش گوهینامه استاندارد ایزو ، شرکت ایزوپارس از دو کشور، آلمان و یا انگلستان بنا به درخواست شما، گواهی موردنظر را درخواست داده، و گواهینامه مورد نظر شما طی مدت زمان کوتاه صادر شده و ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است، گواهی نامه های صادرشده از هردو کشور دارای کد رجیستری می باشد که درخواست دهنده محترم جهت اطمینان  حاصل کردن از اصل بودن گواهی­نامه ها  به راحتی میتوانند کد گواهی نامه را از سایت موردنظر استعلام نمایند.

همچنین لازم میدانیم به اگاهی شما عزیزان برسانیم که گواهی نامه ­های استاندارد صادر شده از کشور انگلستان، که توسط شرکت ایزوپارس صادر می شود تحت نظارت اتحادیه اروپا  ASCB می باشد.

فهرست