ISO/TS 29001 نظام مدیریت کیفیت در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی :

استاندارد ISO/TS 29001 مقتضیات سیستم مدیریت کیفیت را برای طراحی ، توسعه، تولید، نصب و خدمات محصول در صنایع نفت ، پتروشیمی و گاز طبیعی تعریف می کند.

این استاندارد مبتنی بر ISO 9001 بوده و مقتضیات مکمل را با تاکید بر جلوگیری از آلودگی و کاهش ضایعات در ارائه خدمات تعریف می کند. همچنین این استاندارد باعث هماهنگی این استاندارد و هماهنگی جهانی شده و کیفیت تامین کالا و خدمات از تامین کنندگان را تضمین می کند. این استاندارد برا تمامی سازمان هایی که در زنجیره تامین صنعت نفت و گاز فعالیت می کنند مفید می باشد.

 

با ثبت درخواست سفارش گوهینامه استاندارد ایزو ، شرکت ایزو پارس از دو کشور، آلمان و یا انگلستان بنا به درخواست شما، گواهی موردنظر را درخواست داده، و گواهینامه مورد نظر شما طی مدت زمان کوتاه صادر شده و ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است، گواهی نامه های صادرشده از هردو کشور دارای کد رجیستری می باشد که درخواست دهنده محترم جهت اطمینان  حاصل کردن از اصل بودن گواهی­نامه ها  به راحتی میتوانند کد گواهی نامه را از سایت موردنظر استعلام نمایند.

همچنین لازم میدانیم به اگاهی شما عزیزان برسانیم که گواهی نامه ­های استاندارد صادر شده از کشور انگلستان، که توسط شرکت ایزوپارس صادر می شود تحت نظارت اتحادیه اروپا  ASCB می باشد.

فهرست