ISO 50001
ISO50001

 

ایزو ۵۰۰۰۱

 

مدیریت انرژی

مدیریت انرژی کارآمد نه تنها مناسب شرکت ها است ، بلکه یک امر الزامی می باشد. و بهترین راه برای بدست آوردن آن با ISO ۵۰۰۰۱ می باشد. استاندارد بین المللی که فعالیت های مدیریت انرژی را ارائه می دهد و از نظر جهانی بهترین است. استاندارد ISO 50001 ، با به کارگیری کارآمد انرژی ، صرفه جویی در پول و کمک به حفظ منابع می نماید . ایزو ۵۰۰۰۱ جهت استفاده کارآمد از انرژی ، از طریق یک سیستم مدیریت انرژی( EnMS )  از تمامی بخش ها ی سازمان حمایت می نماید.

 

مزایای پیاده سازی استاندارد ایزو ۵۰۰۰۱ :

کاهش انتشار گاز گلخانه ای

کاهش هزینه انرژی

کاهش پیامدهای مرتبط با محیط زیست

 

با ثبت درخواست سفارش گوهینامه استاندارد ایزو، شرکت ایزوپارس از دو کشور، آلمان و یا انگلستان بنا به درخواست شما، گواهی موردنظر را درخواست داده، و گواهینامه مورد نظر شما طی مدت زمان کوتاه صادر شده و ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است، گواهی نامه های صادرشده از هردو کشور دارای کد رجیستری می باشد که درخواست دهنده محترم جهت اطمینان  حاصل کردن از اصل بودن گواهی­نامه ها  به راحتی میتوانند کد گواهی نامه را از سایت موردنظر استعلام نمایند.

همچنین لازم میدانیم به اگاهی شما عزیزان برسانیم که گواهی نامه ­های استاندارد صادر شده از کشور انگلستان، که توسط شرکت ایزوپارس صادر می شود تحت نظارت اتحادیه اروپا  ASCB می باشد.

فهرست