ISO 10004

 

ISO 10004 سنجش رضایت مشتریان:

ISO 10004 چارچوبی بین المللی برای مدیریت و برنامه ریزی در جهت رضایتمندی مشتریان است. استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ راهنمایی است در خصوص طرح و برنامه ریزی و اجرای برنامه هایی در جهت رضایت بیشتر مشتریان. این استاندارد باعث می شود که با طبقه بندی نیازهای مشتریان مجموعه  گواهی گیرنده در مسیر مشتری مداری حرکت نماید.

این استاندارد برای استفاده مجموعه ها صرف نظر از نوع فعالیت ، وسعت و نوع محصول آنهاست و اغلب قواعد آن جهت بالا رفتن رضایت مشتری از مجموعه می باشد. این استاندارد مفاد قرارداد ، پیمانها و قوانین مدون مجموعه ها را تغییر نمی دهد و صرفا آنها را مسیر شخصی در جهت رضایت مشتریان حرکت می دهد.

 

با ثبت درخواست سفارش گوهینامه استاندارد ایزو ، شرکت ایزوپارس از دو کشور، آلمان و یا انگلستان بنا به درخواست شما، گواهی موردنظر را درخواست داده، و گواهینامه مورد نظر شما طی مدت زمان کوتاه صادر شده و ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است، گواهی نامه های صادرشده از هردو کشور دارای کد رجیستری می باشد که درخواست دهنده محترم جهت اطمینان  حاصل کردن از اصل بودن گواهی­نامه ها  به راحتی میتوانند کد گواهی نامه را از سایت موردنظر استعلام نمایند.

همچنین لازم میدانیم به اگاهی شما عزیزان برسانیم که گواهی نامه ­های استاندارد صادر شده از کشور انگلستان، که توسط شرکت ایزوپارس صادر می شود تحت نظارت اتحادیه اروپا  ASCB می باشد.

فهرست