ISO 31000
ISO31000

 

ISO 31000

مدیریت ریسک ISO 31000 فعالیتی سیستماتیک برای شناسایی ریسک ها ، تحلیل ریسک ها ، سنجش و برخورد با ریسک و پایش و بازنگری اقدامات برخورد ریسک است. هر یک از مفاهیم و روش های شناسایی ، تحلیل ، سنجش و برخورد و پایش و بازنگری ریسک دراستاندارد ایزو ۳۱۰۰۰ تشریح شده است.

ایزو ۳۱۰۰۰ استانداردی برای مدیریت ریسک است. این استاندارد با ارائه اصول و دستورالعمل‌های جامع، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا ریسک خود را تحلیل و ارزیابی کنند.

مزایای ایزو ۳۱۰۰۰:

۱.بهبود کارایی و حاکمیت عملیاتی

۲.ایجاد اعتماد برای سهامداران نسبت به استفاده از روش‌های مدیریت ریسک

۳.اعمال کنترل‌های سیستم مدیریت در تحلیل ریسک و کاهش تلفات

۴.بهبود عملکرد و انعطاف سیستم مدیریت

۵.پاسخ مؤثر به تغییر و محافظت از حرفه شما همزمان با رشد آن

 

با ثبت درخواست سفارش گوهینامه استاندارد ایزو، شرکت ایزوپارس از دو کشور، آلمان و یا انگلستان بنا به درخواست شما، گواهی موردنظر را درخواست داده، و گواهینامه مورد نظر شما طی مدت زمان کوتاه صادر شده و ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است، گواهی نامه های صادرشده از هردو کشور دارای کد رجیستری می باشد که درخواست دهنده محترم جهت اطمینان  حاصل کردن از اصل بودن گواهی­نامه ها  به راحتی میتوانند کد گواهی نامه را از سایت موردنظر استعلام نمایند.

همچنین لازم میدانیم به اگاهی شما عزیزان برسانیم که گواهی نامه ­های استاندارد صادر شده از کشور انگلستان، که توسط شرکت ایزوپارس صادر می شود تحت نظارت اتحادیه اروپا  ASCB می باشد.

فهرست